Khamis, 24 Mac 2016

LENOVO TAB 2 A7-30

LENOVO TAB 2 A7-30 TABLET QC 1.3GHz,1GB,16GB,7"IPS TOUCH,3G & VOICE CALL ,BLACK COLOR

Dengan resolusi tinggi (1024x600) IPS paparan, TAB Lenovo A7-30 2 menyampaikan, pengalaman menonton yang berwarna-warni terang - kedua-dua rumah & luar rumah. Skrin infiniti mengalir dengan lancar di seluruh panel hadapan tablet untuk mengembangkan bidang anda penglihatan, memberikan anda sempurna tontonan sudut lebar untuk video HD. Plus, dengan ultra-nipis, skrin sentuh tinggi telus, setiap imej kelihatan lebih dekat, lebih jelas, dan lebih tajam.

Terkini berkuasa Core ProcessingBerat hanya 269g dan pada 8.9mm nipis, TAB 2 A7-30 sesuai untuk membaca, mendengar muzik, menonton video, atau melayari laman web di mana sahaja. Ia begitu ringan, anda mungkin tidak akan melihat ke dalam beg anda apabila tidak digunakan.

pemproses quad teras TAB 2 A7-30 ini membolehkan multitasking yang lebih baik, menyampaikan pengalaman Android yang lebih lancar, dan mengurangkan gagap - berita baik untuk peminat filem dan pemain.


Dolby® Audio
Dengan 4.4 sistem operasi KitKat Android, anda akan mendapat lebih banyak dilakukan dan berseronok. Ia disesuaikan, lebih cepat, mudah untuk digunakan dan berfungsi dengan sempurna dengan semua aplikasi Google kegemaran anda.

Dolby® tambahan audio membolehkan anda untuk menikmati crisper, bunyi yang lebih semula jadi.


Hayat Bateri Long
Rasa perbezaan dengan USB mikro untuk mengecas dan menyambung persisian, ditambah dengan slot kad microSD untuk kemudahan dan expandability penyimpanan mudah.

 TAB 2 A7-30 tawaran ** sehingga 8 jam melayari WiFi pada pengecasan bateri.


Satelit GPS dan Fungsi Telefon
 TAB 2 A7-30 mengambil gambar yang hebat dengan kamera belakang 2 megapixel, dan dengan bonus tambahan kamera hadapan tambahan dan 32GB penyimpanan diperkembangkan, anda mempunyai banyak sebab untuk terus menyentap dan perkongsian.

Tidak pernah hilang dengan dibina dalam GPS satelit yang bekerja di luar talian, dan anda juga boleh membuat panggilan suara dengan sokongan tanpa wayar 3G melalui slot kad SIM.

Share:

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Sample Text