Sabtu, 30 Julai 2016

Microsoft Wise Pad W7

Microsoft telah memperkenalkan gadget terbaru mereka, 'Microsoft Wise Pad W7' kini sudah berada di pasaran Malaysia. Gadget ini di kategorikan sebagai phablet dimana ia merupakan kombinasi phone dan tablet. Ia merupakan Phablet pertama di Asia Pacific dengan 4G Windows 10.
Pastinya kemunculannya amat dinantikan oleh pengguna di Malaysia terutama mereka yang sentiasa mengharapkan sesuatu yang mampu memudahkan kerja dan tugasan mereka.
Microsost Wise Pad W7 ini akan dipacu oleh pemproses Qualcomm 1.3GHz dengan 2GB RAM. Ia didatangkan dengan saiz skrin 7 inci beserta 16 GB ruang storan dalaman dan slot luaran MicroSD menyokong sehingga 64 GB ruang storan tambahan. Dan apa yang paling penting adalah ia menggunakan Windows 10!
Selain itu, ia dikuasakan dengan bateri 3200mAH, mempunyai 2 kamera iaitu kamera utama dengan 5MP auto fokus serta kamera hadapan 2MP dan turut mempunyai sokongan Wireless Display.
Kini Lazada menawarkan harga yang cukup istimewa dimana harga pengenalan hanyalah RM599 berbanding harga pasaran adalah RM999. Ya !Harga RM599 ini hanya boleh didapati di Lazada!
Untuk melihat tawaran istimewa dari Lazada ini, boleh klik banner di bawah :
Lazada Malaysia
Share:

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Sample Text