Selasa, 16 Ogos 2016

Blogging 1001 Malam

Pada asasnya, blog pertama kali diperkenalkan sebagai weblog. Ia diwujudkan apabila pelayan web berada di pasaran maya. Sejak ditubuhkan pada pertengahan 1990-an, pelayan web secara beransur-ansur meningkat, masyarakat maya menjadikan Internet sebagai tempat untuk mendapatkan sumber yang berdaya maju dan maklumat yang lebih banyak.
Walau bagaimanapun, dengan pelayan web, anda masih memerlukan laman web dan nama domain, tetapi dengan blogging, anda tidak perlu apa-apa hanya membuka akaun dengan penyedia blog. Dalam kebanyakan kes, jenis-jenis blog adalah percuma seperti Blogger, Wordpress dan banyak lagi. Secara amnya,blog dicipta untuk kegunaan peribadi Seperti jurnal, pengembaraan harian, sentimen, dan apa sahaja idea-idea mereka yang mereka mahu kongsikan di alam maya.
Dengan adanya perniagaan di alam maya, blog telah mendapat perhatian dalam melakukan perniagaan, Alam maya menyediakan peluang untuk meningkatkan produktiviti perniagaan. blog perniagaan diwujudkan untuk mengiklankan perkhidmatan, produk atau perniagaan untuk meningkatkan jualan.
Lazada Philippines
Share:

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Sample Text