Ahad, 14 Ogos 2016

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia Yang Ke-59

Kita sekarang sudah  berada di pertengahan bulan ogos dan tak berapa lama lagi seluruh rakyat Malaysia akan menyambut satu tarikh keramat iaitu 31 ogos. Apabila tiba tarikh tu seluruh rakyat Malaysia tidak mengira bangsa akan merayakan hari kebangsaan iaitu sambutan hari kemerdekaan.
Berbagai sambutan diadakan... ada yang mengikut syirat dan ada yang melalaikan... tak kesah lah, ikut suka korang lah... aku kat sini bukan nak berktubah Cuma nak kongsi beberapa  gambar  wallpaper yang aku edit.
 Korang boleh muat turun gambar tu n aku izinkan korang  edit  apa yg korang tak berkenan kat gambar tu. Untuk mengedit  gambar tu korang mestilah ada photoshop  sebab aku sertakan dengan PSD file. Yg tak de photoshop tu tak dapat den nak menolong. 
Tapi jangan risau mungkin jika ada kesempatan pada artikel akan datang aku akan kongsikan aku punya Adob Photoshop CS6 berserta dengan crack nya sekali, tungguuuuuu.....
OK lah,  korang sedut je apa yg korang berkenan kat sini... percuma... tapi kalau korang baik ati, ringan2 kan lah tangan tu klik pada iklan yang ada kat sini ada gak maysuk aku. Tapi tu bukan syarat utk menyedut apa2 yg ada kat cini... 
Aku ucapkan terima kasih sebab korang sudi singgah n SMT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN. MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!!!
Share:

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Sample Text