Rabu, 17 Ogos 2016

Kenapa Blog ?

Cara yang paling mudah untuk mendapatkan laman sesawang adalah melalui blog. Tidak memerlukan kemahiran... boleh membaca atau sekurang-kurangnya klik tetikus. Ia seperti anda mempunyi sebuah pasar raya maya, anda hanya perlu menulis idea-idea, pengalaman, produk baru, dan macam-macam lagi. Jika anda mempunyai PC,laptop,tablet atau telefon pintar dan sambungan internet maka anda sudah boleh memiliki sebuah gedung perniagaan tanpa perlu membayar sewa bulanan.
Kebanyakan pelayan web melihatnya sebagai sesuatu untuk menambah alat pemasaran semasa dan dengan itu menawarkan secara percuma. Mana-mana peluang secara percuma pastinya bonus terutama untuk mereka yang baru hendak memulakan perniagaan. 
Pada hari ini di mana pengiklanan merupakan alat perniagaan yang berkesan . Dengan blog anda boleh menerangkan produk, perkhidmatan pengalaman atu perniagaan anda. Anda juga boleh memohon untuk memasang iklan dariada syrikat pengiklanan. Mereka akan membayar dengan syarat ditetapakan. Jadi mengapa tidak blog.. sekurang-kurangnya, dapat gak shoping -shoping kat alam maya.
Share:

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.

Sample Text